Ο FireFox 3.5, υποστηρίζει Video

Η νεώτερη έκδοση του FireFox 3.5, θα βάλει τον FireFox, στην ομάδα των ταχύτερων προγραμμάτων πλοήγησης, αφήνοντας τους ανταγωνιστές αρκετά πίσω. Όμως μια πολύ σημαντική καινοτομία, είναι η υποστήριξη της εντολής , της HTML 5, που επιτρέπει να μπαίνουν αρχεία video και ήχου σε μορφή ogg, στις ιστοσελίδες. Αυτή η δυνατότητα οδηγεί στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, τα διάφορα Flash Players. Περισσότερα στην διεύθυνση:http://linuxhelp.blogspot.com/2009/07/firefox-35-released-with-support-for.html.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 Σχόλια στο “Ο FireFox 3.5, υποστηρίζει Video”

  1. :( Says:

    Μη βιάζεσαι, υπάρχουν και άλλοι browsers (με μερίδιο αγοράς 80%): http://lists.whatwg.org/htdig.cgi/whatwg-whatwg.org/2009-June/020620.html

  2. tsakf Says:

    Δεν βιάζεται κανένας. Επίσης, έχει γίνει κάποια παρανόηση. Το μερίδιο αγοράς, αναφέρεται σε προϊόντα. Είναι ο FireFox προϊόν; Νομίζω πως όχι. Κάπου υπάρχει κάποιο μπλέξιμο. Επίσης ήταν πολύ χρήσιμο το link που έστειλες, καθώς φαίνονται διάφορα θέματα που έχουν σχέση με τις δυνατότητες του Ogg Format, και τις διάφορες διαφωνίες των εταιριών σχετικά με την υλοποίηση. Βέβαια, το blog εκφράζει τις απόψεις μου, και όχι τις γενικότερες απόψεις. Επειδή μου άρεσε το ανοικτό λογισμικό από το 1998, που είχε πολύ λιγότερα προγράμματα από σήμερα, έχω κάνει τις επιλογές μου. Προσωπικά, προτιμώ να βλέπω/ακούω αυτά που είναι διαθέσιμα με ανοικτά πρότυπα (καμμιά φορά μπορεί να είναι και υποδεέστερα), αλλά αυτό έχω διαλέξει, και προτιμώ. Ας μου φέρουν «τον ουρανό με τα άστρα», με κλειστά πρότυπα, και θα δουν ότι μου είναι αδιάφορος…


Σχολιάστε

